Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Iratrendezés

Az iratrendezés az a folyamat, amely során az irodában vagy bármilyen más munkahelyen keletkezett dokumentumokat rendezik, tárolják és archiválják. Célja, hogy biztosítsa az irodában keletkezett dokumentumok hatékony kezelését és megőrzését, valamint segítse a dolgozókat abban, hogy gyorsan megtalálják azokat az információkat, amelyekre szükségük van.

Az iratokat általában időrendi vagy témakörök szerint rendezik, de léteznek más rendezési módok is. Az időrendi rendezési módszer az időpontra történő hivatkozáson alapul, azaz az iratokat kronológiai sorrendben helyezik el. A témakörök szerinti rendezési módszer pedig az iratok témájára vonatkozik, azaz az iratokat témakörök szerinti csoportokba osztják.

Az iratrendezés sokféle módon történhet, és az irodában vagy a munkahelyen dolgozók szokásaik és preferenciáik szerint alakíthatják ki a saját rendszereiket. Az iratrendezés célja azonban mindig ugyanaz: az irodában keletkezett dokumentumok rendezett és hatékony kezelése.
 

Rendezés: